Wat betekent de GLS status van mijn verzonden order?

Jun 29, 2020 20:24:36 PM Published in Levering van mijn bestelling 1448 Views.

Op het moment dat je bestelling bij ons via GLS vertrekt, ontvang je een mail met de melding dat de zending vertrokken is. De mail bevat ook een track & trace link waarmee je de zending kan volgen en je de status van je pakket kan volgen.

Wat betekent de status van je pakket?

  • Data received:
    Het pakket is aangemeld, maar nog niet overhandigd aan GLS.

  • Inbound scan:
    Het pakket is aangekomen in het depot van GLS.

  • Van scan:
    Jouw order is geladen voor uitlevering dezelfde werkdag.

  • Waiting for information of partner:
    Jouw order is onderweg naar het uitleverdepot. De leveringsdatum is nog niet gekend.

  • Delivery scan:
    Je hebt de levering van GLS ontvangen. Je kan de naam van de persoon die tekende voor ontvangst opvragen door jouw postcode bij handtekening (“Signature”) in te geven.

  • The parcel is stored in the parcel center:
    GLS heeft verdere instructies nodig om de levering te kunnen uitvoeren. Je kan een nieuwe leveringsdatum of leveringsadres doorgeven via deze link aan de hand het zendingnummer bij GLS en je postcode.

  • Missing:
    Contacteer onze klantendienst als wij je nog niet hebben gecontacteerd.

  • The parcel has been returned to sender:
    Indien jouw order na enkele afleveringspogingen niet afgeleverd kon worden, wordt deze automatisch geretourneerd naar ePacking / Bio Pack. In dit geval word je gecontacteerd.


Heb je vragen voor de vervoerder GLS?

Misschien kan je al terugvinden wat je nodig hebt in onze FAQ of contacteer GLS hier direct.

Voor verdere vragen?
Je kan onze klantendienst bereiken via het nummer +32 (0)59 50 90 59 of via e-mail customerservice@biopack.be. Dit kan elke werkdag van 8u-12u en 12u30-17u30.